niedziela, 15 grudnia 2013

Grafika

Wiem, że niektóre zestawy nie są zniewalające ale miałam problemy z dopasowywaniem zdjęć, a moje brushe tylko "przeszkadzałyby". Mam nadzieje, że coś z tego wam się przyda na stronkę. Takie w świątecznym klimacie <3 W kolejnym poście mam w planach zrobić zwykłe zestawy, więc możecie mi wysyłać rendery albo "proste" postacie do wycięcia ;) To tyle od Yasu. 


Dla Chizuru:


Dla Hikasy



Świąteczne szabloniki:




Tła z avkami:

 


 



 


 

No i taki sobie avek: 

Toby było na tyle, czekam na komentarze!
A i dziękuje za 5 komów, powoli wraca blog do żywych :)

5 komentarzy:

  1. Nie są zniewalające ? Kobieto ! Nie doceniasz się ! Piękne . Wszystko cudne . Wstawię , jak uda mi się na kompa wleść i dziękuję . ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. *.* sugoi <3 śliczne *.* wielkie dzięki!!! *o*

    Hikasa

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo ! Kradnę zestawik ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń